Οι γονείς μου με μισούν επειδή τους διέλυσα το όνειρο - Η εξομολόγηση που συγκλονίζει
Είμαι ο Γιώργος, 24 ετών. Η ζωή μου είναι ένας ατελείωτος εφιάλτης.
Κάθομαι και κοιτάζω τους γονείς μου και προσπαθώ να καταλάβω αν υπάρχει έστω και λίγη αγάπη στα μάτια τους. Η απάντηση είναι πάντα όχι.
Όλα ξεκίνησαν όταν ήμουν μαθητής στο δημοτικό. Μέχρι τότε ήμασταν μια κανονική οικογένεια.
Τότε ήταν που οι γονείς μου αποφάσισαν να φιλοξενήσουν τα παιδιά ενός φιλικού μας ζευγαριού για μισό χρόνο, επειδή περνούσαν μια δύσκολη φάση.
Από εκείνη τη στιγμή, εγώ έπαψα να υπάρχω για εκείνους.
Όλη τους η προσοχή, όλη τους η αγάπη και η φροντίδα πήγε σε αυτά τα παιδιά. Εγώ ήμουν ένα φάντασμα μέσα στο ίδιο μου το σπίτι.
Ξεχνούσαν τις υποσχέσεις που μου έδιναν. Ακύρωναν τα πάντα την τελευταία στιγμή. Δεν είχαν ποτέ χρόνο για εμένα.
Όταν τους παραπονέθηκα, η απάντησή τους με διέλυσε. Μου είπαν να σταματήσω να είμαι εγωιστής.
Μου ζήτησαν να γίνω ξαφνικά άντρας. Να ξεχάσω τον εαυτό μου, γιατί εγώ δεν είχα τα τραύματα που είχαν τα άλλα παιδιά.
Τα παιδιά κάποτε γύρισαν στους γονείς τους, αλλά η δική μας οικογένεια δεν έγινε ποτέ ξανά ίδια.
Οι γονείς μου ανακάλυψαν έναν νέο σκοπό. Ήθελαν να γίνουν ανάδοχοι. Ήθελαν να γεμίσουν το σπίτι με ξένα παιδιά και να τα υιοθετήσουν.
Ξεκίνησαν τις διαδικασίες. Πέρασαν όλα τα τεστ. Το μόνο που έμενε ήταν οι ατομικές συνεντεύξεις με την κοινωνική λειτουργό.
Όταν ήρθε η σειρά μου, με ρώτησε αν ήθελα να γίνουμε ανάδοχη οικογένεια.
Ήμουν ένα τρομαγμένο παιδί. Θυμήθηκα τον πόνο, τη μοναξιά, την εγκατάλειψη.
Της είπα την αλήθεια. Της είπα πώς ένιωθα όταν φιλοξενούσαμε τα άλλα παιδιά. Της είπα ότι δεν ήθελα να έρχομαι ξανά τελευταίος.
Όταν με ρώτησε αν θα καλωσόριζα νέα παιδιά στο σπίτι, απάντησα πώς όχι, αν είναι να μου πάρουν ξανά τους γονείς μου.
Αυτά τα λόγια μου ήταν αρκετά. Η αίτηση των γονιών μου απορρίφθηκε.
Όταν ρώτησαν το γιατί, οι υπεύθυνοι άφησαν να εννοηθεί ότι η δική μου συνέντευξη ήταν η αιτία.
Από εκείνη τη μέρα, η ζωή μου τελείωσε. Οι γονείς μου με μίσησαν. Δεν με συγχώρεσαν ποτέ.
Όλα αυτά τα χρόνια με μεγαλώνουν με κρύα βλέμματα, με απόσταση, με μια σιωπηλή τιμωρία.
Τον περασμένο μήνα έγινε το μεγάλο ξέσπασμα. Μου φώναξαν κατάμουτρα ότι είμαι ένα εγωιστικό τέρας.
Μου είπαν ότι τους έκλεψα την ευκαιρία να κάνουν το καλό και να μεγαλώσουν την οικογένειά τους.
Τώρα στέκομαι στο απόλυτο κενό. Αναρωτιέμαι αν πρέπει να μαζέψω τα πράγματά μου, να φύγω και να μην τους ξαναμιλήσω ποτέ στη ζωή μου.
Reviewed by kamikaze.gr
on
28.6.26
Rating:
