Σάλος: Οδηγός λεωφορείου κατέβασε δύο επιβάτες επειδή ήταν Αφρικανοί

Ρατσιστικό επεισόδιο με πρωταγωνιστή οδηγό..
αστικού λεωφορείου του ΟΑΣΘ καταγγέλλουν έντεκα δικηγόροι στη Θεσσαλονίκη.

Οπως αναφέρουν σε κείμενο που συνυπογράφουν, ο οδηγός κατέβασε με τη βία δύο αφρικανούς επιβάτες ενώ στις διαμαρτυρίες άλλων επιβατών για τη συμπεριφορά του, απάντησε απειλητικά ότι «είναι μέλος της Χρυσής Αυγής», δείχνοντας το μενταγιόν με το σήμα που φορούσε.

Σύμφωνα με το skai, οι δικηγόροι κατήγγειλαν το περιστατικό με αναφορά τους τόσο προς τη διοίκηση του ΟΑΣΘ όσο και τον Συνήγορο του Πολίτη, ενώ πρόκειται να υποβάλουν και μήνυση εναντίον του οδηγού.

Το ρατσιστικό επεισόδιο σημειώθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης στο λεωφορείο της γραμμής 26 Καλλιθέα - Πλατεία Ελευθερίας.
Σάλος: Οδηγός λεωφορείου κατέβασε δύο επιβάτες επειδή ήταν Αφρικανοί Reviewed by anna on 13.4.13 Rating: 5
All Rights Reserved by kamikazi.gr © 2026
Powered By Blogger, Designed by kamikazi.gr

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.