Βάζεις γάλα στον καφέ σου ε; Στο εξής θα πάψεις να το κάνεις!!! Μάθε γιατί!

Όταν πίνουμε τον καφέ μας συνήθως προσθέτουμε γάλα για να τον κάνουμε πιο ελαφρύ και γευστικό..

Η συνήθειά μας αυτή έχει όμως σαν αποτέλεσμα την αύξηση αποβολής του ασβεστίου από τον οργανισμό μας.

Σύμφωνα με έρευνες, όταν το γάλα συνδυαστεί με υψηλή ποσότητα καφεΐνης αυξάνεται η απέκκριση ασβεστίου στα ούρα και προκαλείται αυξημένη έκκριση ασβεστίου στο έντερο.

Επίσης, έχει παρατηρηθεί ότι ο συνδυασμός του καφέ με το γάλα είναι αρκετά βαρύς για το στομάχι.
Βάζεις γάλα στον καφέ σου ε; Στο εξής θα πάψεις να το κάνεις!!! Μάθε γιατί! Reviewed by anna on 13.3.13 Rating: 5
All Rights Reserved by kamikazi.gr © 2026
Powered By Blogger, Designed by kamikazi.gr

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.