Σάκης Τανιμανίδης: Η επιρροή των social media, και η απάντηση στην ερώτηση πόσα παίρνει για κάθε post ή reel
Ο Σάκης Τανιμανίδης παραχώρησε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο podcast του Κύπριου ευρωβουλευτή Φειδία Παναγιώτου, όπου μίλησε ανοιχτά για την επιχειρηματική του πορεία, τη δύναμη των social media και τον ρόλο τους στις δραστηριότητές του.
Η καθημερινή ενασχόληση με τα social media
Ο γνωστός παρουσιαστής και επιχειρηματίας αναφέρθηκε στον χρόνο που αφιερώνει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παραδεχόμενος πως η ενασχόληση αυτή είναι αδιάκοπη και καταναλώνει μεγάλο μέρος της ημέρας του. Ωστόσο, επεσήμανε ότι του αρέσει η έκθεση και η αλληλεπίδραση με το κοινό του, γεγονός που τον ωθεί να παραμένει ενεργός στα social media.
«Αν δεν μου άρεσε να μοιράζομαι στιγμές και να επικοινωνώ με τον κόσμο, δεν θα το έκανα, ακόμα κι αν αποτελούσε σημαντική πηγή εσόδων για μένα και τις επιχειρήσεις μου. Έχω την πολυτέλεια να μην χρειάζεται να ασχολούμαι με κάτι που δεν με εκφράζει μόνο για οικονομικό όφελος», τόνισε χαρακτηριστικά.
Η δύναμη των social media στην επιχειρηματικότητα
Ο Σάκης Τανιμανίδης ανέλυσε τον τρόπο με τον οποίο αξιοποιεί τη δημοτικότητα και την επιρροή του στα social media. Όπως δήλωσε, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τού δίνουν τη δυνατότητα να προβάλλει τις επιχειρηματικές του δραστηριότητες σε ένα ευρύτερο κοινό, ενώ ταυτόχρονα αποφέρουν και άμεσα έσοδα μέσω συνεργασιών και διαφημίσεων.
«Τα έσοδα από τις χορηγούμενες δημοσιεύσεις είναι μετρήσιμα, όμως το όφελος που αποκομίζουν οι επιχειρήσεις μου από τη δυναμική των social media δεν μπορεί να υπολογιστεί με ακρίβεια. Είναι ξεκάθαρο, ωστόσο, ότι η αξία που δημιουργείται μέσω των εταιρειών μου είναι πολύ μεγαλύτερη από τις άμεσες οικονομικές απολαβές των social media», ανέφερε.
Το ποσό που λαμβάνει για ένα post
Όταν ρωτήθηκε για την αμοιβή που λαμβάνει από μια ανάρτηση ή ένα διαφημιστικό story, ο Σάκης Τανιμανίδης προτίμησε να μη δώσει συγκεκριμένο αριθμό. Εξήγησε, ωστόσο, ότι οι απολαβές του διαμορφώνονται με βάση την αξία του λογαριασμού του, όπως θα συνέβαινε σε οποιονδήποτε επαγγελματικό συνεργάτη των brands.
«Δεν αποφεύγω την απάντηση επειδή ντρέπομαι. Αν αποκάλυπτα το ποσό που λαμβάνω για ένα post, τότε όλα τα υπόλοιπα που συζητήσαμε θα έχαναν τη σημασία τους. Τα ειδησεογραφικά sites θα επικεντρώνονταν μόνο σε αυτό, γιατί το μοναδικό που τα ενδιαφέρει είναι τα clicks», δήλωσε χαρακτηριστικά.
<
