Αντιδράσεις αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών για την απαξίωση της εργασίας τους!
Αντιδράσεις στις τάξεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών φέρνουν ρυθμίσεις που περιλαμβάνονται..
και ενδέχεται να περιληφθούν στο πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία. Σε συνέντευξή του στο edu-special.gr ο εκπαιδευτικός Γεώργιος Αναγνωστόπουλος αναφέρθηκε στο δύο θέματα που έχουν φέρει αναστάτωση στους αναπληρωτές και ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς.
Καλησπέρα Γιώργο, ποιους εκπροσωπείς;
Καλησπέρα σας κι ευχαριστώ για την πρόσκληση. Εκπροσωπώ την ομάδα “Πρωτοβουλία για την Ισονομία και τη Δικαιοσύνη στην Εκπαίδευση” που αριθμεί 740 μέλη με πάνω από 300 υπογράφοντες και δημιουργήθηκε ταχύτατα κάτω από το φάσμα της της αδικίας που πρόκειται να δημιουργηθεί εάν περάσει η ρύθμιση για τα δυσπρόσιτα. Εκτός αυτού, βρίσκομαι εδώ και ως εκπρόσωπος ομάδας αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50, επίσης, με πάνω από 450 υπογράφοντες για το θέμα της μη προσμέτρησης της προϋπηρεσίας που προσφέρθηκε στις δομές της ειδική αγωγής στους πίνακες της γενικής αγωγής. Εδώ θα ήθελα να αναφέρω ότι τα μέλη και των δύο ομάδων τα ενώνει το αίσθημα δικαίου και καμία πολιτική παράταξη, κάτι το οποίο είναι κατά τη γνώμη μου πάρα πολύ υγιές.
Τι ορίζουν οι συγκεκριμένες ρυθμίσεις και γιατί υπάρχουν αυτές οι αντιδράσεις;
Ας τα πάρουμε με τη σειρά… Η πρώτη ρύθμιση που μας βρίσκει κάθετα αντίθετους είναι αυτή για τη μη προσμέτρηση διπλάσιων μορίων για τους εκπαιδευτικούς που υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες την περίοδο 2010-2014.
Με τη ρύθμιση αυτή τίθεται ηθικό, αλλά και νομικό ζήτημα. Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που υπηρέτησαν κατά τα σχολικά έτη 2010-2014 σε δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες σχολικές μονάδες είχαν γνώση του Ν.3391/2005 για τη διπλή μοριοδότηση και γνώριζαν πως το ‘άνοιγμα’ των πινάκων θα γινόταν με τα ίδια κριτήρια σύμφωνα με τα οποία αυτοί καταρτίστηκαν. Επομένως, όσοι υπηρέτησαν κατά τα έτη 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες το έπραξαν είτε συνειδητά κατ’ επιλογή είτε αναγκαστικά, καθώς σε περίπτωση άρνησής τους ίσχυε η ποινή του διετούς αποκλεισμού από τους πίνακες αναπληρωτών. Αν λοιπόν ψηφιστεί η συγκεκριμένη ρύθμιση θα παρατηρηθεί το φαινόμενο ένας αναπληρωτής με μικρότερη πραγματική προϋπηρεσία, που υπηρέτησε λιγότερα χρόνια σε δυσπρόσιτα σχολεία, να προσπεράσει στους πίνακες προϋπηρεσίας κάποιον άλλο με περισσότερη πραγματική προϋπηρεσία και περισσότερα χρόνια σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες”
Μα πώς θα συμβεί το τελευταίο;
Να σας αναφέρω ένα ενδεικτικό παράδειγμα με αριθμούς.. Ο αναπληρωτής x έχει σειρά στον πίνακα κατάταξης 350, με 7 έτη υπηρεσίας. Έχει υπηρετήσει το 2010-2014 (4 έτη) σε δυσπρόσιτα σχολεία και τις υπόλοιπες (3 έτη) χρονιές σε μη δυσπρόσιτα σχολεία.
Ο x θα έχει συνολική προϋπηρεσία: (4 x 9) + (3 x 9)
Σύνολο: 63 μήνες.
Ο αναπληρωτής y έχει σειρά στον πίνακα 500, με 6 έτη υπηρεσίας. Έχει υπηρετήσει το 2009-2010 και το 2014-15 σε δυσπρόσιτα σχολεία (2 έτη) και τις υπόλοιπες (4 έτη) χρονιές σε μη δυσπρόσιτα σχολεία.
Ο y θα έχει συνολική προϋπηρεσία: (2 x 18) + (4 x 9)
Σύνολο: 72 μήνες.
Επομένως ο y θα προσπεράσει κατά πολύ τον x παρόλο που έχει λιγότερα πραγματικά χρόνια υπηρεσίας και μόνο 2 χρόνια σε δυσπρόσιτα, σε αντίθεση με τον x που έχει 4 χρόνια σε δυσπρόσιτα και κατά 1 χρόνο μεγαλύτερη πραγματική προϋπηρεσία.
Μιλάμε λοιπόν για αναπληρωτές τριών ταχυτήτων, σωστά;
Ακριβώς! Το Υπουργείο Παιδείας με αυτή τη ρύθμιση κατατάσσει τους εκπαιδευτικούς σε υπηρετήσαντες έως το 2010, υπηρετήσαντες την περίοδο 2010-2014, υπηρετούντες από το 2014 και εφεξής. Είναι προφανές λοιπόν ότι εάν περάσει αυτή η ρύθμιση καταστρατηγείται η ισονομία στην εκπαίδευση.
Το άλλο θέμα για το οποίο αντιδράτε τι περιλαμβάνει ακριβώς;
Το άλλο θέμα έχει να κάνει με την πρόθεση του Υπουργείου να καταθέσει ρύθμιση για την προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή, σύμφωνα με την οποία οι αναπληρωτές και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί που προσφέρουν υπηρεσία στις δομές της ειδικής αγωγής δε θα λαμβάνουν την προϋπηρεσία αυτή στους πίνακες της γενικής αγωγής και μάλιστα αναδρομικά από το 2010.
Ποια είναι η αντίρρησή σας πάνω σε αυτό το θέμα;
Αρχικά να αναφέρω ότι κάθε χρόνο οι αναπληρωτές της γενικής αγωγής καλούνται να καταθέσουν τα δικαιολογητικά τους ώστε να ενταχθούν στους πίνακες της ειδικής αγωγής, εφόσον πληρούν κάποιο από τα κριτήρια. Αυτό που ίσχυε μέχρι το 2010 ήταν ότι η προϋπηρεσία που προσφέρουν στον πίνακα της ειδικής αγωγής προσμετράται συνολικά στη γενική αγωγή. Η εγκύκλιος, λοιπόν, που συντάσσεται κάθε χρόνο και καλεί τους αναπληρωτές να καταθέσουν τα δικαιολογητικά τους ώστε να ενταχθούν στους πίνακες της ειδικής αγωγής στο Κεφάλαιο Β” “Προϋπηρεσία που προσμετράται στους πίνακες” και συγκεκριμένα στις διατάξεις του άρθρου 6 παρ. 34 του ν. 3027/2002 (ΦΕΚ 152/28.06.2002 τ. Α΄), όπως αντικαταστάθηκε και συμπληρώθηκε με τις διατάξεις του άρθρου 2 του ν. 3687/2008 και του άρθρου 6 του ν. 3848/2010, ορίζει την προϋπηρεσία που προσμετράται στους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων.
Συγκεκριμένα, για να μη μακρηγορώ και να μην κουράζω με τις διατάξεις, ορίζεται ως προϋπηρεσία προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού αυτή που προσφέρθηκε στα δημόσια σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας, εφόσον η πρόσληψη έχει γίνει από το Υπουργείο Παιδείας ή από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.
Τι από τα παραπάνω λοιπόν έχει αλλάξει και το Υπουργείο προσανατολίζεται να μη μετρήσει την προϋπηρεσία που προσφέρθηκε στις δομές της ειδικής αγωγής στους πίνακες της γενικής αγωγής διερωτόμαστε όλοι, οδηγώντας στις ανεργία εκατοντάδες εκπαιδευτικούς με πολλά χρόνια προϋπηρεσίας και επιπλέον προσόν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο;
Με ποιο τρόπο ακριβώς οδηγούνται στην ανεργία οι παραπάνω εκπαιδευτικοί που ανέφερες;
Επιτρέψτε μου να το εξηγήσω με ένα απλό παράδειγμα ώστε να γίνει περισσότερο κατανοητό. Ένας δάσκαλος με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή που βρίσκεται στον πίνακα αναπληρωτών της γενικής αγωγής πχ στη θέση 2000 και έχει προϋπηρεσία 3 χρόνια στη γενική αγωγή και άλλα 2 χρόνια στην ειδική αγωγή θα βρεθεί με συνοπτικές διαδικασίες εκτός εργασίας. Αυτό θα συμβεί διότι, από τη μία, εάν δε του προσμετρηθεί συνολικά η προϋπηρεσία στον πίνακα της γενικής αγωγής θα έχει πτώση περίπου 2000 θέσεων με αποτέλεσμα να μην προσληφθεί ως αναπληρωτής από τον συγκεκριμένο πίνακα. Από την άλλη, στον πίνακα της ειδικής αγωγής με το την υπ΄αριθμ΄ 128005/Δ2/08-08-2014 υπουργική απόφαση προηγούνται οι εκπαιδευτικοί ΠΕ71 και ΠΕ61 των εκπαιδευτικών ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 με αποτέλεσμα κάθε χρόνο οι τελευταίοι να βρίσκονται όλο και πιο χαμηλά στους συγκεκριμένους πίνακες αφού λαμβάνουν θέση από πάνω τους οι νέοι απόφοιτοι ΠΕ71 και ΠΕ61. Το αποτέλεσμα λοιπόν είναι σε φάσμα 1-2 ετών να είναι άνεργοι και η προϋπηρεσία τους σε αυτόν τον πίνακα να καθίσταται άχρηστη, αφού δε θα τους χρειάζεται πλέον το Υπουργείο Παιδείας για να καλύψει τα κενά στις δομές της Ειδικής Αγωγής.
Εσείς δηλαδή προτείνετε να συνεχίσει να ισχύει το υπάρχον σύστημα προσμέτρησης της προϋπηρεσίας;
Εμείς θεωρούμε ότι οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται στην ειδική αγωγή δικαιούνται βάσει νόμου, αλλά και στα πλαίσια της ισονομίας και της δικαιοσύνης στην εκπαίδευση, να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία τους στους πίνακες της γενικής αγωγής. Δηλαδή να παραμείνει το νομοθετικό πλαίσιο όπως ακριβώς ισχύει. Είναι αντιφατικό στο τραπέζι της ειδικής αγωγής να κάθονται μαζί έννοιες όπως η ένταξη, η συνεκπαίδευση και ο διαχωρισμός. Η εκπαίδευση είναι ενιαία και η εκπαιδευτική υπηρεσία κάθε εκπαιδευτικού με όποια εργασιακή σχέση, σε όποια βαθμίδα εκπαίδευσης κι όποιον τύπο σχολείου κι αν αυτή παρέχεται ΠΡΕΠΕΙ να αναγνωρίζεται.
Θα ήθελα να τονίσω κλείνοντας ότι σε όσους συλλόγους εκπαιδευτικών έχουν τεθεί προς ψηφοφορία τα δύο παραπάνω θέματα έχουν ψηφιστεί ομόφωνα από όλες τις παρατάξεις και τους εκπαιδευτικούς, κάτι που δείχνει ότι η βάση των εκπαιδευτικών δεν ενστερνίζεται τις ρυθμίσεις του Υπουργείου Παιδείας, τουλάχιστον στα δύο προαναφερθέντα θέματα.
Από τον Γιώργο Αναγνωστόπουλο
και ενδέχεται να περιληφθούν στο πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία. Σε συνέντευξή του στο edu-special.gr ο εκπαιδευτικός Γεώργιος Αναγνωστόπουλος αναφέρθηκε στο δύο θέματα που έχουν φέρει αναστάτωση στους αναπληρωτές και ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς.
Καλησπέρα Γιώργο, ποιους εκπροσωπείς;
Καλησπέρα σας κι ευχαριστώ για την πρόσκληση. Εκπροσωπώ την ομάδα “Πρωτοβουλία για την Ισονομία και τη Δικαιοσύνη στην Εκπαίδευση” που αριθμεί 740 μέλη με πάνω από 300 υπογράφοντες και δημιουργήθηκε ταχύτατα κάτω από το φάσμα της της αδικίας που πρόκειται να δημιουργηθεί εάν περάσει η ρύθμιση για τα δυσπρόσιτα. Εκτός αυτού, βρίσκομαι εδώ και ως εκπρόσωπος ομάδας αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50, επίσης, με πάνω από 450 υπογράφοντες για το θέμα της μη προσμέτρησης της προϋπηρεσίας που προσφέρθηκε στις δομές της ειδική αγωγής στους πίνακες της γενικής αγωγής. Εδώ θα ήθελα να αναφέρω ότι τα μέλη και των δύο ομάδων τα ενώνει το αίσθημα δικαίου και καμία πολιτική παράταξη, κάτι το οποίο είναι κατά τη γνώμη μου πάρα πολύ υγιές.
Τι ορίζουν οι συγκεκριμένες ρυθμίσεις και γιατί υπάρχουν αυτές οι αντιδράσεις;
Ας τα πάρουμε με τη σειρά… Η πρώτη ρύθμιση που μας βρίσκει κάθετα αντίθετους είναι αυτή για τη μη προσμέτρηση διπλάσιων μορίων για τους εκπαιδευτικούς που υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες την περίοδο 2010-2014.
Με τη ρύθμιση αυτή τίθεται ηθικό, αλλά και νομικό ζήτημα. Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που υπηρέτησαν κατά τα σχολικά έτη 2010-2014 σε δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες σχολικές μονάδες είχαν γνώση του Ν.3391/2005 για τη διπλή μοριοδότηση και γνώριζαν πως το ‘άνοιγμα’ των πινάκων θα γινόταν με τα ίδια κριτήρια σύμφωνα με τα οποία αυτοί καταρτίστηκαν. Επομένως, όσοι υπηρέτησαν κατά τα έτη 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες το έπραξαν είτε συνειδητά κατ’ επιλογή είτε αναγκαστικά, καθώς σε περίπτωση άρνησής τους ίσχυε η ποινή του διετούς αποκλεισμού από τους πίνακες αναπληρωτών. Αν λοιπόν ψηφιστεί η συγκεκριμένη ρύθμιση θα παρατηρηθεί το φαινόμενο ένας αναπληρωτής με μικρότερη πραγματική προϋπηρεσία, που υπηρέτησε λιγότερα χρόνια σε δυσπρόσιτα σχολεία, να προσπεράσει στους πίνακες προϋπηρεσίας κάποιον άλλο με περισσότερη πραγματική προϋπηρεσία και περισσότερα χρόνια σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες”
Μα πώς θα συμβεί το τελευταίο;
Να σας αναφέρω ένα ενδεικτικό παράδειγμα με αριθμούς.. Ο αναπληρωτής x έχει σειρά στον πίνακα κατάταξης 350, με 7 έτη υπηρεσίας. Έχει υπηρετήσει το 2010-2014 (4 έτη) σε δυσπρόσιτα σχολεία και τις υπόλοιπες (3 έτη) χρονιές σε μη δυσπρόσιτα σχολεία.
Ο x θα έχει συνολική προϋπηρεσία: (4 x 9) + (3 x 9)
Σύνολο: 63 μήνες.
Ο αναπληρωτής y έχει σειρά στον πίνακα 500, με 6 έτη υπηρεσίας. Έχει υπηρετήσει το 2009-2010 και το 2014-15 σε δυσπρόσιτα σχολεία (2 έτη) και τις υπόλοιπες (4 έτη) χρονιές σε μη δυσπρόσιτα σχολεία.
Ο y θα έχει συνολική προϋπηρεσία: (2 x 18) + (4 x 9)
Σύνολο: 72 μήνες.
Επομένως ο y θα προσπεράσει κατά πολύ τον x παρόλο που έχει λιγότερα πραγματικά χρόνια υπηρεσίας και μόνο 2 χρόνια σε δυσπρόσιτα, σε αντίθεση με τον x που έχει 4 χρόνια σε δυσπρόσιτα και κατά 1 χρόνο μεγαλύτερη πραγματική προϋπηρεσία.
Μιλάμε λοιπόν για αναπληρωτές τριών ταχυτήτων, σωστά;
Ακριβώς! Το Υπουργείο Παιδείας με αυτή τη ρύθμιση κατατάσσει τους εκπαιδευτικούς σε υπηρετήσαντες έως το 2010, υπηρετήσαντες την περίοδο 2010-2014, υπηρετούντες από το 2014 και εφεξής. Είναι προφανές λοιπόν ότι εάν περάσει αυτή η ρύθμιση καταστρατηγείται η ισονομία στην εκπαίδευση.
Το άλλο θέμα για το οποίο αντιδράτε τι περιλαμβάνει ακριβώς;
Το άλλο θέμα έχει να κάνει με την πρόθεση του Υπουργείου να καταθέσει ρύθμιση για την προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή, σύμφωνα με την οποία οι αναπληρωτές και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί που προσφέρουν υπηρεσία στις δομές της ειδικής αγωγής δε θα λαμβάνουν την προϋπηρεσία αυτή στους πίνακες της γενικής αγωγής και μάλιστα αναδρομικά από το 2010.
Ποια είναι η αντίρρησή σας πάνω σε αυτό το θέμα;
Αρχικά να αναφέρω ότι κάθε χρόνο οι αναπληρωτές της γενικής αγωγής καλούνται να καταθέσουν τα δικαιολογητικά τους ώστε να ενταχθούν στους πίνακες της ειδικής αγωγής, εφόσον πληρούν κάποιο από τα κριτήρια. Αυτό που ίσχυε μέχρι το 2010 ήταν ότι η προϋπηρεσία που προσφέρουν στον πίνακα της ειδικής αγωγής προσμετράται συνολικά στη γενική αγωγή. Η εγκύκλιος, λοιπόν, που συντάσσεται κάθε χρόνο και καλεί τους αναπληρωτές να καταθέσουν τα δικαιολογητικά τους ώστε να ενταχθούν στους πίνακες της ειδικής αγωγής στο Κεφάλαιο Β” “Προϋπηρεσία που προσμετράται στους πίνακες” και συγκεκριμένα στις διατάξεις του άρθρου 6 παρ. 34 του ν. 3027/2002 (ΦΕΚ 152/28.06.2002 τ. Α΄), όπως αντικαταστάθηκε και συμπληρώθηκε με τις διατάξεις του άρθρου 2 του ν. 3687/2008 και του άρθρου 6 του ν. 3848/2010, ορίζει την προϋπηρεσία που προσμετράται στους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων.
Συγκεκριμένα, για να μη μακρηγορώ και να μην κουράζω με τις διατάξεις, ορίζεται ως προϋπηρεσία προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού αυτή που προσφέρθηκε στα δημόσια σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας, εφόσον η πρόσληψη έχει γίνει από το Υπουργείο Παιδείας ή από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.
Τι από τα παραπάνω λοιπόν έχει αλλάξει και το Υπουργείο προσανατολίζεται να μη μετρήσει την προϋπηρεσία που προσφέρθηκε στις δομές της ειδικής αγωγής στους πίνακες της γενικής αγωγής διερωτόμαστε όλοι, οδηγώντας στις ανεργία εκατοντάδες εκπαιδευτικούς με πολλά χρόνια προϋπηρεσίας και επιπλέον προσόν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο;
Με ποιο τρόπο ακριβώς οδηγούνται στην ανεργία οι παραπάνω εκπαιδευτικοί που ανέφερες;
Επιτρέψτε μου να το εξηγήσω με ένα απλό παράδειγμα ώστε να γίνει περισσότερο κατανοητό. Ένας δάσκαλος με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή που βρίσκεται στον πίνακα αναπληρωτών της γενικής αγωγής πχ στη θέση 2000 και έχει προϋπηρεσία 3 χρόνια στη γενική αγωγή και άλλα 2 χρόνια στην ειδική αγωγή θα βρεθεί με συνοπτικές διαδικασίες εκτός εργασίας. Αυτό θα συμβεί διότι, από τη μία, εάν δε του προσμετρηθεί συνολικά η προϋπηρεσία στον πίνακα της γενικής αγωγής θα έχει πτώση περίπου 2000 θέσεων με αποτέλεσμα να μην προσληφθεί ως αναπληρωτής από τον συγκεκριμένο πίνακα. Από την άλλη, στον πίνακα της ειδικής αγωγής με το την υπ΄αριθμ΄ 128005/Δ2/08-08-2014 υπουργική απόφαση προηγούνται οι εκπαιδευτικοί ΠΕ71 και ΠΕ61 των εκπαιδευτικών ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 με αποτέλεσμα κάθε χρόνο οι τελευταίοι να βρίσκονται όλο και πιο χαμηλά στους συγκεκριμένους πίνακες αφού λαμβάνουν θέση από πάνω τους οι νέοι απόφοιτοι ΠΕ71 και ΠΕ61. Το αποτέλεσμα λοιπόν είναι σε φάσμα 1-2 ετών να είναι άνεργοι και η προϋπηρεσία τους σε αυτόν τον πίνακα να καθίσταται άχρηστη, αφού δε θα τους χρειάζεται πλέον το Υπουργείο Παιδείας για να καλύψει τα κενά στις δομές της Ειδικής Αγωγής.
Εμείς θεωρούμε ότι οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται στην ειδική αγωγή δικαιούνται βάσει νόμου, αλλά και στα πλαίσια της ισονομίας και της δικαιοσύνης στην εκπαίδευση, να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία τους στους πίνακες της γενικής αγωγής. Δηλαδή να παραμείνει το νομοθετικό πλαίσιο όπως ακριβώς ισχύει. Είναι αντιφατικό στο τραπέζι της ειδικής αγωγής να κάθονται μαζί έννοιες όπως η ένταξη, η συνεκπαίδευση και ο διαχωρισμός. Η εκπαίδευση είναι ενιαία και η εκπαιδευτική υπηρεσία κάθε εκπαιδευτικού με όποια εργασιακή σχέση, σε όποια βαθμίδα εκπαίδευσης κι όποιον τύπο σχολείου κι αν αυτή παρέχεται ΠΡΕΠΕΙ να αναγνωρίζεται.
Θα ήθελα να τονίσω κλείνοντας ότι σε όσους συλλόγους εκπαιδευτικών έχουν τεθεί προς ψηφοφορία τα δύο παραπάνω θέματα έχουν ψηφιστεί ομόφωνα από όλες τις παρατάξεις και τους εκπαιδευτικούς, κάτι που δείχνει ότι η βάση των εκπαιδευτικών δεν ενστερνίζεται τις ρυθμίσεις του Υπουργείου Παιδείας, τουλάχιστον στα δύο προαναφερθέντα θέματα.
Από τον Γιώργο Αναγνωστόπουλο
Αντιδράσεις αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών για την απαξίωση της εργασίας τους!
Reviewed by anna
on
15.6.15
Rating:
